Kako vam lahko pomagamo?
Kontaktirajte nas.
- podpora@patris-health.si
- +386 30 347 400

Iščete informacije?
Pogosta vprašanja in odgovori
Naročila oddana do 13. ure boste prejeli naslednji delovni dan.
Naročila oddana po 13. uri bomo odposlali naslednji delovni dan tako, da boste vi naročene izdelke prejeli drugi delovni dan od dneva vašega naročila.
Dostava je povsem diskretna. Na paketu ne bo oznak o vsebini paketa. Tako boste le vi vedeli kaj je vsebina paketa.
Pišite nam na podpora@patris-health.si, da želite vrniti ali zamenjati izdelek in bomo urediti po vaših željah.
Registrirani uporabniki
Če ste naročilo oddali kot registriran uporabnik se prijavite v svoj uporabniški račun. Pod zavihkom “Naslovi” lahko zamenjate naslov za dostavo.
Ne-registrirani uporabniki
Če ste naročilo opravili kot gost (nimate uporabniškega računa), nam prosimo zahtevo za spremembo naslova pošljite po e-pošti na naslov podpora@patris-health.si.
Registrirani uporabniki
Če ste naročilo oddali kot registriran uporabnik se prijavite v svoj uporabniški račun. Pod zavihkom “Naslovi” lahko zamenjate naslov za dostavo.
Ne-registrirani uporabniki
Če ste naročilo opravili kot gost (nimate uporabniškega računa), nam prosimo zahtevo za spremembo naslova pošljite po e-pošti na naslov podpora@patris-health.si.
Registrirani uporabniki
Če ste naročilo oddali kot registriran uporabnik se prijavite v svoj uporabniški račun. Pod zavihkom “Naročila” lahko spremljate status svojega naročila.
Ne-registrirani uporabniki
Če ste naročilo opravili kot gost (nimate uporabniškega računa), nam prosimo povpraševanje pošljite po e-pošti na naslov podpora@patris-health.si.
Naročilo je že odposlano
Na elektronski naslov, ki ste ga uporabili pri naročilu, boste prejeli številko za sledenje pošiljke.
Za vprašanja in pomoč smo na voljo vse dni v tednu.
- Pišite nam na podpora@patris-health.si
- Pokličite nas na tel. št. 030 347 400
- Uporabite kontaktni obrazec na tej strani.
Običajno se hitro odzovemo.
Trenutno pošiljamo v vse države evropske unije.
Po dogovoru lahko pošljemo tudi drugam, vendar lahko dostava traja malo dalj časa zaradi carinskih postopkov.
Če imamo vse izdelke, ki ste jih naročili, na zalogi, jih boste prejeli v enem paketu.
Če zaradi česar koli ne moremo poslati izdelkov v enem paketu, vas bomo o tem prej obvestili.