Podjetje
PATRIS, raziskave in razvoj, proizvodnja in trženje, d.o.o.
Pečarjeva ulica 20
1231 Ljubljana – Črnuče
PE: Ljubljana, Brnčičeva ulica 13, 1231 Ljubljana – Črnuče
ID za DDV: SI65174178
Matična številka: 8763615000
E-naslov: podpora@patris-health.si
Tel: 030 347 400
(v teh pogojih poslovanja je podjetje poimenovano tudi kot ponudnik, mi, naš, naše)
O pogojih poslovanja
Pogoje poslovanja si lahko v pdf obliki prenesete tukaj.
Prosimo vas, da natančno preberete te pogoje poslovanja preden nadaljujete z uporabo naše spletne strani in preden oddate naročilo. Če uporabljate našo spletno stran, se strinjate z našimi pogoji poslovanja.
Ti pogoji poslovanja postanejo veljavni, ko vi (kupec, naročnik) oddate naročilo.
Vrste uporabnikov
“Vi” se smatra za osebo, ki obišče našo spletno stran (obiskovalec), uporablja našo spletno stran (uporabnik) ali ko odda naročilo (kupec).
Obiskovalec postane uporabnik, ko uporablja vsebino na naši spletni strani. Uporabnik postane kupec, ko odda naročilo.
Naročilo lahko opravite kot gost ali kot registrirani uporabnik.
Uporabniški račun lahko ustvarite med postopkom naročila (kliknete “Ustvari uporabniški račun” ali na strani uporabniški račun.
Registrirani uporabniki lahko do svojega uporabniškega računa dostopajo na povezavi https://www.patris-health.si/uporabniski-racun/. Uporabniško ime je elektronski naslov, geslo ste si pa določili sami. Kadar želite spremeniti geslo ali pa ste ga pozabili, ga lahko ponastavite.
Kako oddati naročilo?
1. Izberite izdelek.
Izbirajte med različnimi izdelki v naši trgovini.
2. Izdelek dodajte v košarico.
Kliknite na gumb “Dodaj v košarico” in v košarico boste dodali izdelek.
Na mobilnih napravah in namiznih računalnikih se košarica nahaja v desnem zgornjem kotu spletne strani.
- Količina izdelkov v košarici je vidna v stolpcu “Količina”.
- Če želite v košarico dodati drug izdelek, ga poiščite v trgovini in ga dodajte v košarico.
- Če želite izdelek odstraniti iz košarice, kliknite na križec (x) na levi strani imena izdelka.
- Če želite v košarici spremeniti količino določenega izdelka, to storite tako, da v stolpcu “Količina” spremenite število.
- Kadar spremenite količino izdelkov, morate košarico posodobiti, da bo sistem zaznal spremembo. Kliknite na gumb “Posodobi košarico”.
3. Oddajte naročilo.
Izpolnite polja za dostavo in izberite način plačila.
Naročite lahko tudi po e-pošti narocilo@patris-health.si ali po telefonu na št. 030 347 400.
Ko želite oddati naročilo, kliknite na gumb “Na blagajo” in izpolnite polja za dostavo in plačilo.
Na mobilnih napravah in namiznih računalnikih se gumb “Na blagajno” nahaja v spustni košarici.
Na zaključku nakupa “Dostava in plačilo” vas prosimo za naslednje informacije, ki jih potrebujemo za procesiranje naročila:
- Ime in priimek
- Država
- Naslov
- Poštna številka
- Kraj
- Telefonska številka
- Elektronski naslov
Če želite, da naročene izdelke dostavimo na drug naslov, kliknite “Želim dostavo na drug naslov”.
Izberite način plačila, ki vam najbolj ustreza.
Sprejmite pogoje poslovanja.Na koncu morate potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja (dodajte kljukico pri “Strinjam se s pogoji poslovanja”.
Kliknite na gumb “Oddajte naročilo”.
Če ne izpolnete vseh zahtevanih polj, ki so oznašeni z zvezdico (*) vas bo sistem na to opozoril. Če želite spremeniti naročilo, ki ste ga že oddali ali če potrebujete pomoč pri oddaji naročila nam pišite na narocilo@patris-health.si ali nas pokličite na 030 347 400.
Ko je naročilo uspešno oddano, se vam bodo izpisale podrobnosti o vašem naročilu. Potrdilo o oddaji naročila boste prejeli tudi po elektronski pošti na naslov, ki ste ga vpisali pri oddaji naročila.
Načini plačila
Na voljo imate različne načine plačila za plačilo vnaprej ali po povzetju.
Izbirate lahko med različnimi načini plačila:
Kreditne kartice
Plačilo s kreditnimi karticami omogoča podjetje Stripe, Inc., ki je uveljavljeni posrednik spletnih plačil. Na naši strani vnesete podatke vaše kreditne kartice.
Plačilo je možno s kreditnimi karticami Activa, Mastercard, Maestro, Visa, and American Express credit cards.
Transakcije potekajo preko Stripe strežnika. Na naši strani ne shranjujemo nobenih podatkov o kreditnih karticah.
Bančno nakazilo
Naročeno plačate z nakazilom na naš bančni račun (npr. preko spletne ali mobilne banke).
Ko oddate naročilo, se prikažejo podatki za plačilo (PATRIS d.o.o., številka bančnega računa itd.). Podatke za plačilo prejmete tudi na elektronski naslov, ki ste ga zapisali ob oddaji naročila.
Plačilo po povzetju
Naročeno plačate dostavljalcu ali na prevzemnem mestu, ko prejmete paket.
Dostava
Vaše naročilo zapakiramo v diskretno embalažo. Na paketu ne bo nobenih oznak o vašem naročilu tako da boste le vi vedeli kaj vsebuje paket.
Strošek dostave je 3,49 EUR.
Dostava je za vas brezplačna za naročila nad 30 EUR.
Končni znesek za plačilo vključuje strošek dostave. Ko naročilo plačate, pomeni, da plačate za naročene izdelke in za dostavo.
Naročila oddana in plačana pred 13. uro. Če naročilo oddate in plačate pred 13. uro, ga bomo odposlali še isti delovni dan.
Naročila oddana in plačana po 13. uri. Če naročilo oddate in plačate po 13. uri ga bomo odposlali naslednji delovni dan.
Naročila oddana v soboto, nedeljo in med prazniki Če naročilo oddate med vikendom ali med prazniki, ga bomo odposlali po prejemu plačila prvi delovni dan, ki sledi.
Čas dostave je odvisen od kurirske službe, vendar je dostava običajno že naslednji delovni dan.
Če naročenih izdelkov slučajno nimamo na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali po telefonu.
Cene
Vse cene izdelkov na naši spletni trgovini vključujejo davek na dodano vrednost.
Cene izdelkov ne vključujejo stroška dostave.
Cene izdelkov so veljavne in zavezujoče v času oddaje naročila in do preklica. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Če cene zamenjamo medtem, ko oddajate naročilo, vam bomo omogočili, da takšen izdelek kupite po nižji ceni. Vedno imate tudi možnost preklica naročila, če se z novo ceno ne boste strinjali.
Ugodnosti in popusti
Včasih določene izdelke ponudimo po znižani ceni. Popusti se ne seštevajo. Če je izdelek že znižan, ostali popusti za takšen izdelek ne veljajo, razen če je določeno drugače.
Naročilo in preklic naročila
Pogodba med kupcem (vami) in prodajalcem (nami) je sklenjena v trenutku, ko vam potrdimo prejem vašega naročila (ko oddate naročilo, boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o vašem oddanem naročilu).
Pogodbe hranimo v elektronski obliki. Če naročilo oddate kot registriran uporabnik, lahko do vsebine dostopate v vašem uporabniškem računu. Če ste naročilo oddali kot gost, hranimo pogodbe na našem strežniku in so vam kadarkoli na voljo.
Vaše naročilo lahko tudi prekličete. Prosimo vas, da to storite v roku 1 ure po tem, ko ste oddali naročilo. Sporočilo, da preklicujete naročilo nam pošljite po elektronski pošti na naslov narocilo@patris-health.si.
Če naročila na prekličete v roku 1 ure po oddaji naročila pomeni, da je dogovor o naročilu oz. pogodba med vami in nami sklenjena.
Računi
Račun boste prejeli v pisni obliki v paketu skupaj z naročenimi izdelki. Račun vsebuje vse podatke, ki jih predpisuje zakon.
Prosimo vas, da pri oddaji naročila navedete pravilne podatke. Kasnejša zamenjava podatkov na računu ni mogoča.
Pravica do odstopa, vračilo in zamenjava izdelkov
Izdelke lahko vrnete ali zamenjate. V takšnem primeru nam izdelke pošljite na sedež podjetja PATRIS d.o.o., Pečarjeva ulica 20, 1231 Ljubljana – Črnuče.
Izdelki morajo biti nepoškodovani in zapakirani v originalni embalaži ter v enaki količini kot je bila količina, ki ste jo prejeli. To ne velja za izdelke, ki so bili poškodovani, ko ste jih vi prejeli, je bila njihova količina manjša od naročene ali so kakorkoli odstopali od naročenega in to ne po vaši krivdi.
Če je ovojnina poškodovana, v paketu manjkajo izdelki ali če so na paketu sledi, da je bil paket že odprt, nas prosimo kontaktirajte na narocilo@patris-health.si. Če je mogoče, fotografirajte poškodbo in sliko pripnite vašemu sporočilu.
Pravico imate, da izdelke 15 dni po prejemu vrnete ne da bi pri tem rabili navajati razlog. Prošnjo za preklic in vračilo naročila nam prosimo pošljite po elektronski pošti na naslov narocilo@patris-health.si. Ustno podanih preklicov naročila ne sprejemamo.
Nato nam morate v 30 dneh po preklicu naročila izdelke tudi vrniti.
Izdelki, ki jih vrnete morajo biti nepoškodovani, neuporabljeni, neodprti v njihovi originalni embalaži. Kupnino vam bomo vrnili v 30 dneh po prejemu vrnjenih izdelkov.
Reklamacija in garancija
Če želite kupljene izdelke reklamirati in uveljavljati garancijo nam prosimo to sporočite po elektronski pošti na naslov narocilo@patris-health.si. Pri uveljavljanju garancije bomo postopali skladno z zakonom in našo interno Patris Health garancijo kakovosti.
Varovanje osebnih podatkov
Poglejte si našo politiko varstva osebnih podatkov.
Piškotki
Več o piškotkih si preberite tukaj.
Pritožbe in reševanje sporov
Vsako pritožbo bomo pozorno obravnavali v vašo korist. Sledili bomo veljavni zakonodaji in našemu notranjemu protokolu za reševanje pritožb.
Če ne sporov ne bomo uspeli rešiti sami, je za reševanje sporov pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
Vašo pritožbo ali mnenje nam lahko vedno sporočite po elektronski pošti na naslov podpora@patris-health.si. Pritožbo bomo obravnavali zaupno. V 5 delovnih dneh vas bomo obvestili o prejemu pritožbe, o nadaljnih korakih za njeno reševanje in o predvidenem času za uspešno rešitev.
Omejitev odgovornosti
Trudimo se zagotavljati točne in aktualne informacije. Kljub temu se lahko zgodi, da je kakšna informacija o ceni ali razpoložljivosti izdelkov napačna. Če boste naročilo oddali, vas bomo v takšnem primeru obvestili o spremenjeni ceni ali da izdelkov nimamo na zalogi in predvidenem času dobave. Možnost boste imeli naročilo preklicati ali sprejeti nove pogoje.
Naročene izdelke morate uporabljati skladno z navodili za uporabo. Za katerokoli škodo, ki lahko nastane zaradi neupoštevanja navodil za uporabo, nismo odgovorni in ne odgovarjamo za posledice.
Spremembe pogojev poslovanja
Če uporabljate našo spletno stran, sprejemate te pogoje poslovanja. Preden oddate naročilo morate potrditi sprejem teh pogojev poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da se vzdržite uporabe spletne strani.
Pridružujemo si pravico do sprememb pogojev poslovanja brez predhodne najave. Priporočamo vam, da pogoje poslovanja redno spremljate.
Za katera koli vprašanja ali pomoč smo vam na voljo po e-pošti podpora@patris-health.si ali po telefonu 030 347 400.
Pogoji poslovanja so v veljavi od 30.11.2020
Zadnja sprememba: 06.04.2023