Vračilo izdelka
Kupljene izdelke lahko vrnete in vrnili vam bomo denar. Če je od vašega nakupa minilo več kot 30 dni pa vam žal ne moremo zagotoviti vračila, zamenjave ali vračila denarja.
Izdelek mora biti neuporabljen in v originalni embalaži, v enakem stanju, kot ste ga prejeli.
Če želite izdelek vrniti, nas pred tem kontaktirajte po e-pošti podpora@patris-health.si
Zamenjava izdelka
Izdelke zamenjamo le, če ste se zmotili pri nakupu ali če so okvarjeni ali poškodovani.
Izdelek mora biti neuporabljen in v originalni embalaži, v enakem stanju, kot ste ga prejeli.
Če izdelek želite zamenjati nam pošljite sporočilo na podpora@patris-health.si in dogovorili se bomo za zamenjavo.
Vračilo denarja
Po prejemu in pregledu vrnjenega izdelka vas bomo po elektronski pošti obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vračila.
Če bo izdelek v brezhibnem stanju, vam bomo kupnino vrnili po enaki poti kot ste plačali. Če ste plačali po povzetju, vas bomo po elektronski pošti prosili za številko transakcijskega računa kamor boste prejeli kupnino.
Izdelek mi ne ustreza
Zavedamo se, da se zanašate na to, da bodo izdelki izpolnili vaša pričakovanja. Če iz kakršnega koli z njimi ne boste zadovoljni, ne pričakujemo, da jih boste plačali. Izdelek lahko obdržite, mi pa vam vrnemo kupnino. Pričakujemo le, da boste pri prošnji za vračilo denarja pošteni, tako kot smo mi pošteni do vas.
Za vsa vprašanja ali pomoč nam pišite na podpora@patris-health.si ali nas pokličite na 030 347 400.